نوشته شده توسط : نازی

یکی از لذت تقسیم ترین کارهای جهان ، کادو اخذ و هدیه دادن است که احتمالاً در عقیده اول بسیار ساده به عقیده برسد اما وقتی در بطن ماجرا وارد می شویم ، می بینیم یکتا از کارهای دشوار و پیچیده است.
در اغلب مواقع این آقایان هستند که برای خانم ها هدیه تعبيه می کنند و خودشان بدبختانه شوربختانه کمتر شانس کادو دریافت پیدا می کنند . مردان برخلاف زنان هدیه های کاربردی را اغلب می پسندند پس باید برای خرید هدیه باب میل‎شان دقت اکثریت به هزینه دهیم.

در این تقسیم از نمدار می خواهیم در ارتباط با هدایایی که آقایان را دلشاد می کند با شما صحبت نماییم ، اگر مناسبتی در قبل دارید و یا می خواهید از زحمات عشقتان سپاسگزاری کنید ، یک هدیه در خور شان او بخرید و او را شاد کنید.

کادوی خاص

چه هدیه ای برای مردان مناسب است؟
هدیه برای مرد؛ بهترین هدیه برای آقایون چیست
هدیه برای درگذشت خجالتی‎
افراد خجالتی زیاد ناچیز حرف می زنند و در حواب سوال شما کوتاه ترین پاسخ را می دهند. این افراد اعتماد به نفس پایینی دارند و با دیگران به نکوداشتن پیوستگی برپا نمی کنند و انفرادی را به بودن در جمع تر جیح می دهند.

هدیه دریافت حس نکوداشتن به آنها می دهد و مناسب ترین هدیه برای آنها کتاب مورد علاقه شان و یا موزیک پلیر یا هندزفری است زیرا آنها در انفرادی کتاب می خوانند و از شنیدن موسیقی لذت می برند.

هدیه برای درگذشت فروردینی

بهترین هدیه برای مردانی با احساسات متفاوت
هدیه برای مردان ولخرج
ولخرج ها افرادی هستند که بدون هیچ حساب و کتاب و مدیریتی پول شان را هزینه می کنند و هزینه کردن را به امنیت مالی ترجیح می دهند . هدیه های کبیر با تزئینات پر زرق و برق و تعداد اغلب کادو آنها را اغلب از هدیه های حقیر گران بها خوشحال می کند .

شما می توانید برای این افراد هدیه هایی مثل یک بخش گل بزرگ، قاب عکس و وسایل تزیینی جالب و شیک و حتی یک شکلات خوشمزه با بسته بندی ویژه تعبيه کنید.

هدیه برای فوت شد 50 ساله

چه هدیه ای به مردان بدهیم که خوششان بیاید؟
هدیه برای مرد ساده و بی ریا
این کسان خوش بین و مثبت اندیش و راستگو و الی حدودی زودباورند و روح حیات در آن ها جریان دارد. هدیه مناسب و ارزان برای دوست پسر این افراد نیازی به چیزهای اضافی برای خوشحال بودن ندارند و کل چیز را ساده می گیرند و بهروزی و نشاط را در تو خویش جست وجو می کنند.

هر هدیه ای آنان را شاد می کند و شما می توانید هر چیزی از خوردنی ها گرفته الی پوشیدنی و لوازم پیشه و خانه به آنها هدیه کنید و تنها لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید.

هدیه ارزان بها برای فوت شد

هدیه ای متناسب با روحیات برای مرد
هدیه برای فوت شد سختگیر و جدی
این افراد زیاد اهل آشکارکردن احساسات نیستند و در زندگیشان منظور و خط مقاوم دارد و در راستای آن قدم بر می دارند . منش های سختگیر و جدی هرگز در کارشان از این شاخه به آن شاخه نمی پرند .

برای هدیه اخذ ابتدا باید منش این کسان را بشناسید مثلا اگر اهل ورزش است برای او یک وسیله ورزشی، اگر اهل مطالعه است یک کتاب، اگر به انجام کارهای فنی علاقه دارد یک افزار کارآمد، اگر به دنیای هنر علاقه مند است یک اثری هنری و اگر به گستره دیجیتال علاقه مند است یک وسیله دیجیتالی به او هدیه دهید و هیچوقت به او لباس هدیه ندهید چه بسا سلیقه تان را نپسندد.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

فرار از بلایای طبیعی, روش فرار از بلایای طبیعی

نکاتی برای فرار از موقعیت های خطرناک و اضطراری

 

زندگی فقط با شرایط غیرمنتظره پر شده است و می توانید همیشه در موقعیت های خطرناک و ترسناک قرار بگیرید. خوشبختانه، شما لازم نیست که یک فرد حرفه ای باشید تا از وضعیت اضطراری خارج شوید. نکات زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند هر بحرانی را پشت سر بگذارید، حتی ممکن است بدون اینکه خدشه ای به شما وارد شود.

همیشه از شما می خواهیم احساس امنیت و آرامش کنید، بنابراین ما به شما کمک می کنیم لیستی از نکاتی را تهیه کنید که می تواند به شما در زنده ماندن در موارد اضطراری مختلف کمک کند.

 

1. هنگامی که در خیابان مورد حمله قرار می گیرید:

وقتی در مکان های عمومی هستید که می توانید مورد حمله قرار بگیرید، با جلوگیری از گوش دادن به موسیقی یا بازی با تلفن خود، حتماً آگاه باشید.

اگر مورد حمله قرار گرفتید ، اگر متجاوز شما اسلحه مانند چاقو یا لوله را بیرون می کشد، فرار کنید. تا حد امکان با صدای کمک بخواهید. فقط در صورت مواجه شدن با وضعیت زندگی یا مرگ، مانند قرار گرفتن در محل اسلحه، به مهاجم خود تسلیم شوید.

 

اگر قادر به فرار نیستید، سعی کنید به نقاط نرم روی طرف مقابل خود مانند چشم، گلو یا حتی کلیه آسیب بزنید. با خنجه زدن، گاز گرفتن یا حتی کشیدن موها می توانید به عنوان دفاع از خود به کار ببرید. ضربه زدن به بینی به خیلی مؤثر است، زیرا باعث تار شدن چشم و همچنین درد می شود. حمله به قسمت های پاها مانند مچ پا نیز می تواند در جلوگیری از حمله مهاجم به شما کمک کند.

 

فرار از حمله افراد, راههای فرار از حمله افراد

به نقاط نرم روی طرف مقابل خود مانند چشم، گلو یا حتی کلیه آسیب بزنید

 

2. هنگامی که شما گرفتار جریان آب (سیل) شده اید:

به طور کلی، فقط در مناطقی که نگهبانان نجات دارند وظیفه یاری برای کمک به شما را می رسانند شنا کنید.

اگر هنوز درگیر یک جریان قوی هستید، وحشت نکنید و سعی نکنید در برابر آن شنا کنید. بفهمید که از چه راهی جریان می یابد و عمود بر آن شنا کنید، این تنها راه فرار است.

 

هنگامی که کنترل خود را از دست دادید، خودتان را روی آب شناور کنید، زمانی که نیاز به نفس کشیدن دارید، سر خود را بالای آب نگه دارید. برای زنده ماندن و تلاش برای حفظ بیش از حد خود در واقع می توانید انرژی خود را هدر بدهید، بنابراین فقط دهان خود را کمی از آب دور کنید.

 

نجات یافتن از سیل, راههای نجات از سیل

زمانی که کنترل خود را از دست دادید خودتان را روی آب شناور کنید

 

3. هنگامی که در آب سرد گیر کرده اید:

اگر در هنگام سقوط هواپیما یا تصادف قایق جان سالم به در ببرید، ممکن است در معرض خطر آبهای خطرناکی قرار بگیرید. از آنجا که گرمای بدن تا حد زیادی از طریق سر شما از بین می رود، حتما آن را خشک و از آب بیرون نگه دارید.

اگر قادر به برگشت به ساحل نیستید، منتظر کمک باشید و بازوها و پاها را به معده خود بچسبانید.(این کار باعث می شود حرارت بدن دیرتر از بین برود)

 

اگر در کنار سایر افراد هستید، بهترین راه حل، گرم نگه داشتن یکدیگر است. پس از ترک آب، بهتر است هرچه سریعتر لباس های خود را با لباس های خشک جایگزین کنید.

 

فرار از آب های سرد, راههای نجات از آب های سرد

بهترین راه حل، گرم نگه داشتن یکدیگر است

 

4. هنگامی که در ساختمان سوزان هستید:

علامت خروج را پیدا کنید. مکانهایی مانند کارخانه ها یا نیروگاه ها معمولاً خروجی اضطراری مشخص دارند. برای خانه ها، تمام راه های ممکن را بدانید و از قبل یک طرح تخلیه را تهیه کنید.

هنگام برخورد با دود، روی زمین به سمت بیرون بخزید و سر خود را دقیقاً بالای زمین نگه دارید تا هوای پاک تنفس کنید. درب ها و فضاهای اطراف درب را با استفاده از قسمت پشتی دست خود آزمایش کنید و تنها در صورت احساس خنک بودن ادامه دهید.

اگر خود را در دام گرفتار دیدید، سعی کنید با سازمان آتش نشانی تماس بگیرید. اگر قادر به برقراری تماس تلفنی نیستید، از پنجره خود فریاد بزنید یا علامت بدهید.

 

فرار از آتش سوزی, راههای نجات از آتش سوزی

هنگام برخورد با دود، روی زمین به سمت بیرون بخزید

 

5- هنگام مواجهه با طوفان:

اگر می دانید طوفانی در حال آمدن است، سعی کنید از اموال خود فاصله بگیرید ، مانند ایستادن پشت پنجره های خود و شکسته شدن درخت روی شما.

 

اگر نمی توانید منطقه خود را تخلیه کنید، در داخل خانه بمانید و از پنجره یا هر شیشه در خانه دوری کنید. تمام درها را ببندید و به یک اتاق داخلی کوچک پناه ببرید، حتی می توانید داخل یک کمد یا راهرو نیز پناه ببرید.

 

 

اگر منزل را تخلیه کرده اید، به خانه برنگردید، مگر اینکه مجاز به انجام این کار باشید و از مناطق سیل زده خودداری کنید، زیرا این خطر وجود دارد که آنها بتوانند بار الکتریکی داشته باشند. مگر در مواردی که مجاز به این کار باشید، به دلیل خطر ابتلا به بیماریهای ناشی از آب یا مواد شیمیایی، در زمان وقوع طوفان و سیل، آب شیر و غذایی را که در معرض آب قرار دارد را ننوشید، حتی بعد از طوفان نخورید.

 

روش فرار از بلایای طبیعی, نکاتی برای نجات از طوفان

در زمان طوفان تمام درها را ببندید و به یک اتاق داخلی کوچک پناه ببرید

 

6. هنگام مواجهه با زلزله:

زیر میز بمانید. اگر در ساختمان بلند هستید، خارج شوید. اگر در رختخواب هستید، در آنجا بمانید، با بالش از سر خود محافظت کنید. سعی کنید نگه دارید تا لرزش متوقف شود.

از زیر پنجره و لوستر و همچنین هرگونه اثاثیه ای که به طور بالقوه بتواند روی شما قرار بگیرد جلوگیری کنید.

 

از آسانسور استفاده نکنید. اگر در ساختمان عمومی هستید، آماده شوید تا با آبپاش ها یا سیستم آتش نشانی روبرو شوید.

اگر در حال حاضر خارج از خانه هستید، روی زمین بخوابید از ساختمان ها، درختان یا خطوط برق دور شوید. اگر در اتومبیل خود هستید، آن را در جایی مناسب پارک کنید که چیزی روی آن نیفتد (دور از ساختمان و درخت و خطوط برق).

 

روش فرار از بلایای طبیعی, نکاتی ایمنی برای زلزله

هنگام زلزله زیر میز بمانید

 

7. هنگام گم شدن در جنگل:

کاملا آرام باشید، به راه حل های ممکن فکر کنید، به آنچه در اطراف شماست دقت کنید و دستورالعمل های بعدی خود را برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند در صورت لزوم مراحل خود را دوباره بازی کنید.

 

سعی کنید موقعیت مکانی خود را مشخص کنید. در صورت امکان، سعی کنید خود را به سطح بالاتری برسانید تا دید گسترده تری از آنچه در اطراف شما قرار دارد به شما ارائه دهد. سعی کنید مانند یک دزد دریایی کلیسا یا یک جاده شاخص های تمدن پیدا کنید. اگر زمین بالاتر وجود ندارد، بهتر است از انرژی خود استفاده کنید.

 

به دنبال نشانه های مردم باشید و گوش دهید. حتی مناطقی که به ساختمان نزدیک نیستند ممکن است در نزدیکی مناطق کشاورزی واقع شوند. همچنین بهتر است که به پایین کوه بروید و در نزدیکی آب بمانید، زیرا احتمالاً این جایی است که مردم در آنجا مستقر شوند.

اگر شب گم شدید، معمولاً بهتر است که تا صبح قرار بمانید. سعی کنید یک سرپناه مصنوعی ایجاد کنید (بهتر است همیشه یک چادر اضطراری با خود داشته باشید). همچنین، حتماً شبانه از نوشیدن آب و غذاهای آبکی پرهیز کنید زیرا تمایل به جذب حیوانات وحشی دارد.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/emergency-escape2.html



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

محافظت از دزدی, روش های جلوگیری از دزدی

روش های جلوگیری از سرقت از خانه

 

نکات ساده و در عین حال موثری را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند از خانه خود محافظت کنید و حتی سارقان را از ورود به املاک خود منصرف کنید.

1- اگر غریبه در خانه ی شما است وسایل با ارزش را مخفی کنید.

اگر برای تعمیرات منزل شخص غریبه ای به منزل شما آمده است سعی کنید وسایل گران قیمت را مخفی کنید به عنوان مثال : در حالی که یک لوله کش مشغول حل کردن چیزی در زیر سینک شماست، آنها زمان کافی برای نگاه به اطراف دارند. آنها می توانند افراد بدی باشند که به همدستان خود اطلاع بدهند. آنها همچنین می توانند کیف پول یا گوشواره های شما را که روی میز قرار دارد دزدی کنند. البته این بدان معنا نیست که همه تعمیرکارها و سایر کارگران سارق هستند، اما شما همیشه باید مراقب باشید. توصیه می کنیم قبل از تماس با برق یا لوله کشی با بررسی های یک شرکت آشنا شوید.

 

جلوگیری از دزدی,راهکارهایی برای جلوگیری از دزدی

وسایل باارزش تان را مخفی کنید

 

2- اجازه ندهید که افراد غریبه تلفن منزل شما را داشته باشند.

برخی از سارقان از ترفند تلفنی تلفن ثابت استفاده می کنند: آنها با تلفن منزل شما تماس می گیرند و منتظر جواب می مانند. اگر کسی تلفنی برداشت نکرد ، به این معنی است که در خانه هیچ کس نیست. اگر صدای تلفن را قطع کنید یا کم کنید، یک سارق فکر می کند اشتباه گرفته است زیرا هیچ صدایی نمی شنوند.

 

راهکارهایی برای جلوگیری از دزدی,محافظت از دزدی

هنگام خارج شدن از خانه صدای تلفن خود را کم کنید

 

3- یک قفل قابل اعتماد نصب کنید.

براساس داده ها، سارقین فقط 60 ثانیه در خانه می تابند و در 73٪ موارد از طریق درب ورودی می توانند وارد خانه شوند. قفل هایی که بیشتر در معرض ضربه محکم و ناگهانی باز می شوند، سیلندرها هستند و پیچیده ترین قفل ها قفل هایی است که می توان با کلیدهای اهرمی باز کرد. توصیه می شود که درب را با کمک پین و کلید اهرم قفل کنید زیرا این ترکیب قابل اطمینان است. همچنین قفل هایی وجود دارد که اگر کسی سعی کند بدون استفاده از کلید، آن را باز می کند.

 

نحوه ی جلوگیری از دزدی شدن,نکاتی برای جلوگیری از دزدی

از قفل های اهرمی برای در خود استفاده کنید

 

4- از پنجره ی خود محافظت کنید.

یکی دیگر از راه های محبوب برای ورود به خانه پنجره ی شما است. به همین دلیل توصیه می شود اگر در طبقه 1 یا 2 زندگی می کنید ، حصارهایی را نصب کنید که قفل شوند. فراموش نکنید که در مواقع اضطراری باید مسیر فرار داشته باشید: حصارهایی خریداری کنید که بتوانند قفل آن را باز کنند.

 

روش های جلوگیری از دزدی, نکاتی برای جلوگیری از دزدی شدن خانه ی شما

برای پنجره ی خود حفاظ بسازید

 

5- از فضای اطراف ملک خود مراقبت کنید.

اگر خانه دارید، اجازه ندهید سارقان فکر کنند هیچ کس در آنجا زندگی نمی کند. در تابستان از چمنزار مراقبت کنید و در زمستان مسیر را تمیز نگه دارید.

 

راهکارهایی برای جلوگیری از دزدی, محافظت از دزدی

محیط اطراف خانه ی خود را مرتب کنید

 

6- جعبه ها را برای وسایل گران قیمت به درستی دور بریزید.

اگر جعبه ای را از یک تلویزیون یا یخچال و فریزر جدید دور می اندازید، احتمالاً سارقین را جذب خواهید کرد که می تواند کالای جدید شما را به سرقت ببرد. برای جلوگیری از دردسر، قبل از دور انداختن جعبه را از هم جدا کنید تا دزدها را جذب نکند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/prevent2-home-theft2.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال, قاشق چنگال طلاکاری

قاشق چنگال نیکولو

 
سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو می‌درخشد
 سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو آلمان با درخشش طلای 24 عیار چشمان شما را خیره می‌کند. این سرویس با استفاده از آخرین تکنولوِژی روز دنیا در طراحی و ساخت و استفاده از متریال با کیفیت؛ سرویس قاشق چنگال رویال 50 پارچه را وارد بازارهای جهانی کرده که تا به امروز  بی‌رقیب مانده است. شرکت آلماکیش افتخار دارد با وارد کردن با کیفیت‌ترین محصولات شرکت نیکولو در ایران، شیک‌ترین و خاص‌ترین سرویس قاشق چنگال جهان را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.


 قاشق چنگال نیکولو
قاشق چنگال، دو وسیله که هر روز چندین بار مورد استفاده است و شاید کمتر به آن توجه ‌شود. به یاد داشته باشید که انتخاب یک قاشق چنگال ایده‌ال نه تنها سفره شما را زیبا می‌کند بلکه از نظر سلامتی نیز باید برندهایی را تهیه کنید که از متریال درجه یک استفاده کند. هر آنچه با غذا در تماس است باید از موادی ساخته شود و به نحوی طراحی شود که به راحتی شسته شود، در ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد و از نظر شکل طراحی مطابق با آناتومی بدن باشد و از نظر شیمیایی اختلاتی با غذا ایجاد نکند و سلامت را به خطر نیندازد. شرکت نیکولو از سال 1995 در آلمان شهر دوسلدورف کار خود را آغاز کرد. از سرویس قاشق چنگال نیکولو مدل‌هایی منحصر و طلاکاری شده به بازار ارائه شده است که نمونه آن را در هیچ جای جهان پیدا نخواهید کرد.
 

قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال, قاشق چنگال طلاکاری

قاشق چنگال نیکولو

 
 قاشق چنگال آلمانی
واقعیت این است که شرکت‌های آلمانی از نظر کیفیت و تکنولوژی در دنیا بی‌نظیر هستند. ترکیبی از صنعت و هنر و تکنولوژی را در سرویس طلاکاری شده قاشق چنگال آلمانی می‌توانید بیابید. مجموعه‌ای که ارائه شده، سرویس کامل 50 پارچه است. سطح آن براق بوده و از تکنولوژی HOLLOW HANDLE برای تولید آن استفاده شده است. با استفاده از این تکنولوژی چاقو‌هایی با وزن پایین و بسیار خوش دست تولید می‌شود. چاقو‌ و چنگال و قاشق تولید شده با این تکنولوژی به وضوح نسبت به سایر روش‌ها خوش‌دست‌تر و کارآمدتر است.

 

تیغه ضد زنگ به یک دسته فولادی که داخل آن خالی است وارد می‎شود و با اپوکسی قوی پوشش داده می‎شود. دسته چاقو گردی بیشتری خواهد داشت و در کف دست به راحتی جای می‌گیرد. از نظر وزنی سبک‎تر است و به شدت زیبا  و کاربردی است. آنچه محصولات شرکت نیکولوی آلمان را متمایز کرده، استفاده از این تکنولوژی نه تنها برای چاقو بلکه برای سایر اجزای سرویس 50 پارچه است تا خوش‌دست بودن محصول چند برابر شود. با استفاده از قاشق چنگال آلمانی نیکولو تفاوت را احساس می‌کنید.


سرویس قاشق چنگال 50 پارچه رویال

قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال,قاشق چنگال طلاکاری

سرویس قاشق چنگال طلا کاری شده نیکولو

 
در ادامه شما را با اجزای این سرویس 50 پارچه آشنا می‌کنیم. اولین قطعه‌ای که خود نمایی می‌کند قاشق‌های غذاخوری خوش‌طراحی سرویس قاشق چنگال طلا کاری شده نیکولو است. به دسته خوش تراش آن نگاهی بیندازید. کافیست یکبار به دست بگیرید تا تفاوت را احساس کنید. بسیار خوش دست و بسیار شکیل است. مناسب برای مهمانی‌های مجلل شماست. از این قاشق منحصر به فرد 6 عدد در این سرویس وجود دارد. قطعه دوم که توجه جلب می‎کند چنگال‌های غذاخوری است. این چنگال‎ها در عین حال به اندازه کافی تیز است اما از نظر ایمنی نیز کاملا استاندارد طراحی شده است.

 

به یاد داشته باشید سرویس قاشق چنگال را از نظر ظاهری کنار هم بررسی کنید. باید هماهنگی و زیبایی داشته باشید زیرا سر میز غذا این دو جزء در کنار هم دیده خواهد شد. در طراحی سرویس قاشق چنگال نیکولو با استفاده از بهترین  طراحان در جهان تلاش شده است که طرحی ایده‌ال بدست آید. قطعه سوم و اساسی کارد غذاخوری است. وسیله‌ای که باید به اندازه کافی تیز باشد تا درون گوشت استیک فرو رود؛ به اندازه کافی خوش دست که حین غذا خوردن آزار دهنده نباشد و از نظر اندازه نیز مطابق با نیازهای شما باشد. همه این ویژگی‌ها را به صورت یکجا در کارد غذاخوری سرویس قاشق چنگال نیکولو خواهید یافت. از این کارد نیز 6 عدد موجود است.


سرویس قاشق چنگال نیکولو فکر تمام جزئیات را کرده است
تا الان با 18 جزء از 50 جزء سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو آشنا شدید اما ویژگی خاص این سرویس اجزای کوچکتر آن است که طراحان فکر همه جزئیات سفره شما را کرده‌اند. با قاشق دسر یا مربا خوری شروع می‎کنیم. لازم خواهید داشت که ژله و یا مربا و یا عسل را با یک قاشق کوچکتر از غذاخوری بردارید اما نه به اندازه قاشق چایخوری کوچک. این وسیله همان قاشق مرباخوری است که در سرویس قاشق چنگال طلایی ارائه شده است. جزء دیگر نیز قاشق چای خوری یا قهوه خوری است.

 

 

نباید زیاد گود باشد و باید بتواند در فنجان قهوه جای بگیرد. علاوه بر این نیاز خواهید داشت که برای خوردن میوه کارد میوه خوری و چنگال میوه خوری داشته باشید. چنگال و کاردی که تیزی آن در حد برش دادن استیک نباشد و ابعاد آن از قاشق چنگال غذاخوری کمتر باشد. کافیست به شکل طراحی این دو جزء نگاهی بیندازید. ظاهر کارد و چنگال میوه خوری را نیز باید در کنار هم بررسی کرد. چنگال ارتفاع به مراتب کوتاه‌تری دارد زیرا قرار است با آن قطعات بسیار ریز میوه‌های برش داده شده یا حتی کیک تولد خورده شود پس ابعاد آن باید با هدف مورد نظر تنظیم شود. هر کدام از این 4 جزء معرفی شده 6 عدد خواهد داشت. تا به اینجا با 42 جزء از سرویس طلا کاری شده قاشق چنگال نیکولو آشنا شدید.


 سرویس کامل قاشق چنگال طلایی
8 جزء باقی مانده از سرویس قاشق چنگال نیکولو شامل اجزای بزرگتر سفره است که کار سرو غذا را انجام می‌دهد.  مانند کفگیر و ملاقه است. در این سرویس یک انبر کاربردی برای یخ نیز قرار داده شده است. یک کفگیر که طراحی آن مناسب کیک است و یک کفگیر سرو برنج. یک قاشق مناسب خورشت خوری و یک قاشق چنگال که مناسب سرو سالاد است. یک ملاقه سوپ خوری نیز قرار داده شده است. در نهایت یک قاشق کوچک شکرریز در سری 50 پارچه قرار داده شده؛ به این ترتیب شما بهترین قاشق چنگال طلایی در دنیا را خواهید داشت.

 منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/spoon1-forks-golden.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

هدیه برای مردانی که ولخرجی می کنند
مردان ولخرج جزء افرادی هستند که علاقه دارند به جای پس انداز کردن هر پولی که درمیارن سریع خرج کنند و همیشه به خود برسند و به قول معروف دنیا دو روزه آدم از فردای خودش خبر نداره پس الان رو عشقه

:: بازدید از این مطلب : 71

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی


 

طرز استفاده از قابلمه سرامیکی, نکاتی برای استفاده از قابلمه سرامیکی

قابلمه های سرامیکی جدید ترین، پیشرفته ترین و برترین نوع ظروف آشپزخانه است

 

قابلمه های سرامیکی جدید ترین، پیشرفته ترین و برترین نوع ظروف آشپزخانه هست، دارای روکش نچسب و بدون ترکیبات مضر و تا حدی مقاوم به خوردگی و خراش است. ولی باید مراقب بود تا تکه‌های آن وارد غذا نشود. دارای بدنه و کف چندین لایه هستند که لایه سرامیک یکی از لایه های بدنه قابلمه است. حرارت را به خوبی پخش و منتقل می کنند.

 

قیمت نسبتاً بالایی دارند به همین دلیل در استفاده از آنها باید کمی دقت بیشتری کنید. تا زمانی‌ که کاملا سالم و بدون خراشیدگی و ساییدگی باشد، می توان با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از آن بهره گیری کرد.

 

ظروف سرامیکی چیست؟

ظروف سرامیکی ظروفی هستند که به صورت کامل از سرامیک خاک رس ساخته می شوند. یعنی در واقع از شکل دادن، خشک کردن، در کوره حرارت دادن و در نهایت لعاب زدن سرامیک خاک رس به دست می آیند. به همین دلیل ظروف سرامیکی انتخاب خوبی برای پخت غذا می باشد.

 

پوشش سرامیکی: سرامیک پوششی است که همچون تفلون روی جنس بدنه ای از آلومینیوم آلیاژی یا آلومینیوم خالص قرار می گیرد. یکی از عمده ترین تفاوت های سرامیک با تفلون، مقاومت سرامیک نسبت به سایش است. چون در برابر سایش دیرتر آسیب می بیند بنابراین احتیاط کمتری را هنگام شستشو و استفاده می طلبد، در نتیجه آسیب کمتر موجب حفظ بهداشت بیشتر پوشش خواهد شد. اما این نکته در مورد سرامیک قابل توجه است که پس از مدتی استفاده از این پوشش، نچسبی آن کم شده و از بین می رود.

 

ظروف سرامیکی عمدتا به دو دسته تقسیم می شوند:

ظرف سرامیکی سفید

ظروف با روکش سرامیکی

 

ظروف با روکش سرامیکی نچسب:

مدت زمان زیادی نمی گذرد که ظروف با روکش سرامیکی به لیست ظروف پخت و پز نچسب اضافه شده اند. این نوع ظروف بدنه ای از جنس فلز دارند و روی سطح آن ها لایه ای از سرامیک به عنوان روکش به کار رفته است.

 

قطعه ی فلزی ظرف معمولا از جنس آلومینیم می باشد چرا که می تواند به خوبی گرما را انتقال دهد. البته ظروف چدن با روکش سرامیک نیز رایج می باشند. یکی از مزایای این گونه ظروف با روکش سرامیک این است که سطح نچسب آن ها بر خلاف تفلون عاری از مواد سمی می باشد. این سطح سرامیکی همچنین از نفوذ عناصر فلزی موجود در بدنه ظرف به داخل غذا جلوگیری می نماید.

 

قابلمه سرامیکی,نحوه استفاده از قابلمه سرامیکی

قابلمه های سرامیکی اصل به هیچ عنوان خراش بر نمی دارند

 

مزایای استفاده از قابلمه سرامیکی:

قابلمه های سرامیکی اصل به هیچ عنوان خراش بر نمی دارند و بسیار محکم و مقاوم می باشند.

 

تمیز کردن قابلمه سرامیکی آسانتر از قابلمه چدنی است و با مایع ظرفشویی و هم با مقداری جوش شیرین و با هر نوع اسکاجی می توان آن ها شست.

 

قابلمه سرامیکی حرارت را به خوبی در خود نگه می دارند و می توان با حرارت کم و متوسط به راحتی غذا را پخت.

 

قابلمه سرامیکی به حرارت و سرما مقاوم هستند به راحتی می توان قابلمه های سرامیکی را در فریزر و یا فر قرار داد.

 

 

برای پخت غذا در قابلمه های سرامیکی به روغن احتیاج ندارید.

 

معایب قابلمه سرامیکی:

به طور کلی ظروفی که تنها از خاک رس تهیه شده اند و روی آن ها لعابی به کار نرفته است در هنگام طبخ غذا واکنشی از خود نشان نمی دهند و عاری از هرگونه مواد سمی و مضر می باشند. جالب است بدانید که از این گونه ظروف به عنوان ایمن ترین گزینه برای پخت و سرو مواد غذایی یاد می شود.

 

عوارض ظروف سرامیک:

لعاب روی ظروف سرامیکی علاوه بر ایجاد مقاومت بالا و سطحی صیقلی و درخشان، از ورود رطوبت به داخل ظرف نیز جلوگیری می کند. برخی مواد اولیه به کار رفته در تولید لعاب ها همچون فلز سرب و کادمیم برای سلامتی انسان مضر هستند. این فلزات سنگین در طول پخت، سرو و نگهداری غذا ترشح شده و به غذای درون ظرف نفوذ می کنند. تحقیقات نشان می دهد میزان ترشح این نوع فلزات در افزایش حرارت و طبخ غذاهای با خاصیت اسیدی افزایش می یابد.

 

فلز سرب در بدن انسان ذخیره شده و به مرور زمان خطرات و مشکلات جدی برای سلامتی انسان به وجود می آورند. بر اساس برخی مطالعات استفاده ی مداوم و پیوسته از ظروف سرامیکی مذکور منجر به مصمومیت ناشی از سرب خواهد شد که برای سلامتی کودکان یک مشکل اساسی و جدی به شمار می رود.

 

نکاتی برای استفاده از قابلمه های سرامیکی:

قابلمه های سرامیکی را داخل کابینت درون هم قرار ندهید و یا مابین آن ها فوم قرار بدهید.

هیچ گاه قابلمه سرامیکی را خالی روی حرارت قرار ندهید. ابتدا کمی آب در آن بریزید و سپس روی حرارت قرار بدهید.

 

برای بیشتر کردن طول عمر قابلمه سرامیکی بهتر است از قاشق های چوبی استفاده کنید.

 

گردآوری: بخش اسرارخانه داری بیتوته

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



لامپ شاید در ظاهر وسیله ساده‌ای به نظر بیاید، اما انواع متفاوتی دارد که لازم است در مورد آنها بدانید.

 

درباره انواع لامپ, درباره لامپ ها

نوع لامپی که می خرید تعیین می کند فضای خانه تان چطور به نظر برسد

 

راهنمای انتخاب لامپ

لامپ شما، منبع نور و روشنایی تان است. بنابراین نوع لامپی که می خرید تعیین می کند فضای خانه تان چطور به نظر برسد. با تعدادی از انواع لامپ‌ های موجود در بازار آشنا شوید.

 

لامپ رشته ای

نوع قدیمی و سنتی از لامپ ها را لامپ رشته ای تشکیل می دهد که این روزها کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و جای خودشان را به گزینه های کم مصرف تر و ال ای دی ها داده اند. این نوع لامپ، نور درخشانی ایجاد می کند که باعث احساس راحتی و زیبایی بیشتر در فضای منزل می شود.

 

لامپ های LED SMD

SMD نوعی فناوری است که در آن قطعات الکترونیکی بدون ایجاد سوراخ و تنها با لحیم کاری روکار به بورد متصل می شوند. این فناوری در لامپ های LED منجر به طراحی نوع جدیدی از لامپ های LED شد که از کاربرد زیادی برخوردارند و موجب افزایش طول عمر و بازدهی بهتر لامپ شده است. کنار هم قرارگرفتن تعداد زیادی از این لامپ های کوچک SMD، نوری مناسب ایجاد می کند. این لامپ ها پخش نور زیادی دارند و امروزه لامپ های حبابی و شمعی زیادی به دلیل این ویژگی با چنین تکنولوژی تولید می‌شود.

 

انواع لامپ های فلورسنت فشرده

لامپ فلورسنت فشرده یا CFLS ، 75 درصد کمتر از لامپ های رشته ای انرژی مصرف می‌کند و عمرش هم طولانی‌تر است. تفاوت این لامپ ها با لامپ رشته ای این است که تناژ رنگی‌شان نسبتا سرد است و حاوی جیوه هستند. با اینکه میزان جیوه به کار رفته در این لامپ ها خیلی کم است؛ اما به معنی این نیست که نباید مراقب باشید.

 

لامپ‌های LED فیلامنتی

این نوع لامپ ها ظاهری شبیه به لامپ های رشته‌ای دارند و به همین جهت به آن‌ها لامپ های LED رشته‌ای هم گفته می شود. در داخل لامپ های فیلامنتی مجموعه‌ای از LEDهای ریز کنار هم قرار داده می شوند. این لامپ‌ها به علت طراحی زیبایی که دارند بیشتر برای چراغ های تزئینی و زینتی مورد استفاده قرار می گیرند و برای کسانی که به شکل ظاهری لامپ های رشته ای علاقه دارند جایگزین مناسبی محسوب می شوند.

 

این لامپ ها پخش نور چندان زیادی ندارند اما زیبایی آن‌ها خیره کننده است. همین موضوع استفاده از آن‌ها را در مکان هایی مانند کافی شاپ ها که زیبایی مهم تر از میزان پخش نور است گسترش داده است.

 

خرید انواع لامپ,آشنایی با انواع لامپ

آشنایی با انواع لامپ ها

 

لامپ هالوژن

لامپ هالوژن نوری سفید و مشابه نور طبیعی روز به فضای منزلتان خواهد داد. این نور به عنوان یک نور وظیفه‌ای عالی عمل می کند و مصرف انرژی‌شان 10 الی 20 درصد کمتر از نور رشته ای است.

 

در کنار لامپ های معمول داشتن چراغ قوه در منزل به عنوان یک نور وظیفه ای سیار توصیه می شود. انواع بهترین چراغ قوه ها گزینه‌های مناسبی هستند برای وقت هایی که نور وظیفه‌ای ثابت موجود در منزل کفاف کاری را که باید انجام دهید، نمی دهد یا به علت ثابت بودن، نقطه مد نظرتان را روشن نمی کند.

 

لامپ های LED

اگر برای روشنایی منزل خود از لامپ های رشته ای استفاده می کنید، اکنون وقت آن رسیده که این روشنایی را به وسیله لامپ LED تأمین کنید.

 

لامپ LED طول عمر قابل توجهی (درحدود 20 سال) دارد و بسیار مقرون به صرفه است.

 

حالا زمان مناسبی است که لامپ های منزل خود را به چراغ های LED تغییر دهید. این گونه لامپ ها پیشرفت های قابل توجهی را در طول سالیان گذشته داشته اند، بنابراین بهتر است که پس از گذشت چندین دهه از به کار بردن لامپ های رشته ای، آرامش و نور گرم خانه خود را به دست لامپ های LED بسپاریم.

 

لامپ ال ای دی LED، درست به اندازه لامپ فلورسنت به صرفه و اقتصادی است؛ به علاوه این که از نظر دوام، تقریباً سه برابر بیشتر از فلورسنت عمر خواهد کرد. از لامپ ال ای دی بیشتر بعنوان نور وظیفه ای استفاده می شود، چون نورش نسبت به فلورسنت مستقیم و تندتر است. جالب است بدانید نور ال ای دی شبیه نور خورشیدی لامپ رشته‌ ای است؛ اما کمتر داغ می شود. قیمت لامپ ال ای دی طبق معمول نسبت به فلورسنت گران تر خواهد بود.

 

دسته بندی لامپ ها به لحاظ شکل ظاهری

لامپ ها در شکل ها و با طراحی های ظاهری متنوعی تولید می شوند. از پرمصرف ترین اشکال لامپ ها می توان به لامپ های حبابی، اشکی و شمعی اشاره کرد. معمولا در سرپیچ ها و چراغ های معمولی از لامپ های حبابی استفاده می شود و در چراغ های تزیینی و آویز لامپ های شمعی و اشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

لامپ حبابی

لامپ شمعی

لامپ اشکی

 

اما پارامتر دیگری که در دسته بندی لامپ ها از اهمیت بالایی برخوردار است نوع پایه‌ی آن هاست. در لوازم مختلف روشنایی باتوجه به نوع سرپیچ باید از لامپ مناسب آن استفاده شود. از پرکابردترین نوع پایه ها می توان به پایه‌ی E27 که لامپ های رشته ای معمولی ۱۰۰ وات دارای این نوع پایه هستند اشاره کرد. همچنین معمولا لامپ های شمعی و اشکی که در چراغ های آویز مورد استفاده قرار می گیرند از پایه‌ی E14 برخوردار هستند.

 

تفاوت انواع لامپ, اشکال مختلف لامپ

شکل ظاهری انواع لامپ ها

 

لامپ چند وات بخریم؟

اینکه قدرت روشنایی لامپ برای هر اتاق چقدر باشد؟ جواب این سوال به سه مسئله ربط پیدا می کند:

 

بزرگی فضای اتاق

رنگ دیوارها

میزان روشنایی مورد نظر خودتان!

 

اگر دنبال راه حل ساده تری می گردید که ربطی به ابعاد اتاق و دو گزینه دیگر نداشته باشد؛ راهنمای زیر به کارتان می آید. معمولا نور مناسب برای هر یک از فضاهایی که در ادامه می خوانید، در‌ صورتی که لامپ شما ال ای دی باشد، چیزی در حدود اندازه ای است که رو‌به رویشان نوشته شده است:

 

 

آشپزخانه: 60 الی 100 وات

سرویس بهداشتی: 40 تا 60 وات

اتاق خواب: 30 الی 60 وات

اتاق نشیمن: 30 الی 60 وات

اتاق پذیرایی: 60 الی 75 وات

 

نکته: این اندازه ها تقریبی هستند و از واحد لومن به وات تبدیل شده اند.

 

نکاتی برای انتخاب انواع لامپ,نور مناسب انواع لامپ

نوع لامپ در روشنایی فضای شما تاثیر دارد

 

‌چه لامپی برای روشنایی مناسب است؟

شما مشخصا برای استفاده خانگی، ۵ گزینه پیش روی خود دارید. لامپ‌ های رشته ای، فلورسنت ها، لامپ‌ های کم مصرف، هالوژن ها و ال ای دی. پیشتر، به معایب و مزایای هر دسته از این روشنایی ها، پرداختیم و شما می دانید که به عنوان لامپ‌ های رشته ای، باوجود تنوع و میزان مصرف متفاوت، بازدهی کمی دارند و مقرون به صرفه نیستند.

 

یا فلورسنت ها و لامپ‌ های کم مصرف، تنوع رنگ چندانی ندارند و علی رغم مصرف پایین، مضرات زیست محیطی و زیان های زیادی برای بدن دارند. هالوژن ها، علی رغم مصرف کم و عمر بالا، توان نوردهی بالا ندارند و نمی‌توانند به عنوان ابزار اصلی نورپردازی مورد استفاده قرار بگیرند.

 

پرواضح است که بهترین گزینه پیش روی شما، انواع لامپ‌ های ال ای دی است که نسبت به سایر انواع لامپ ها، انتخابی ایده‌آل و مقرون به‌صرفه است. فراموش نکنید که با انتخاب لامپ‌های ال‌ای‌دی، شما تنها یک بار هزینه‌ خرید می‌پردازید و در درازمدت، از مزایای مناسب این لامپ استفاده خواهید کرد که مصرف پایین، تنها یکی از آن‌هاست.

 

نور نقش مهمی در بروز حالت هایمختلف روحی ما بازی می کند. به همین دلیل هم برایتان راهنمای انتخاب لامپ مناسب برای فضاهای مختلف منزل را فراهم کردیم که شامل شناسایی انواع نور، انواع فضاها و نور مناسب شان، انواع لامپ و وات مناسب برای روشنایی هر اتاق می شود.  

 

شناسایی انواع نور مناسب برای اتاق ها

خوب است بدانید برای انواع لامپ ها تعریف های مختلفی تعیین شده است که به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

 

نور وظیفه ای :

 

این نور تحت عنوان نور کاری هم شناخته می شود و وظیفه دارد نور محیط کار یا محدوده ای راکه در آن مطالعه می کنید، فراهم کند. نور چراغ مطالعه یا لامپ زیر کابینت از شناخته شده‌ ترین نورهای وظیفه ای هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



1- رنگ طبیعی لباس های قدیمی تان را برگردانید

لباس خود را در محلول آب شور بشویید به این صورت که 1/4 فنجان نمک را در چرخه شستشوی لباس تان اضافه کنید. مطمئنا از نتیجه کارتان شگفت زده می شوید.

 

استفاده از نمک, کاربردهای مهم نمک

با نمک رنگ طبیعی لباس های قدیمی تان را برگردانید

 

2- تمیز و تازه کردن گل های مصنوعی

برای تمیز کردن بهتر گرد و غبار از روی گل های مصنوعی تان داخل کیسه ای نمک بریزید و گیاه را داخل آن تکان بدهید تا گرد و غبار از روی آن ها از بین بروند.

 

کاربرد نمک,کارایی نمک

با نمک گرد و غبار روی گل هایتان را از بین ببرید

 

3- از بین بردن جای رژ لب های طولانی مدت از روی لیوان و یا عینک

اگر جای رژهای طولانی مدت و بسیار قوی و پر رنگ روی لیوان و یا عینک تان باقی مانده است مقداری از نمک تصفیه را به آرامی به صورتی که خش نیفتد روی آن محل بمالید و سپس بشویید.

 

طرز استفاده از نمک, کاربردهای استفاده از نمک در خانه داری

جای رژ را از روی ظروف با نمک از بین ببرید

 

4- مراقبت از پوست خشک

نمک می تواند یک جایگزین عالی برای مراقبت از پوست خشک باشد. پوست مرده را حذف می کند، گردش خون شما را افزایش می دهد و راه خوبی برای بهبود سلامت پوست شما است.

 

بهتر است به این صورت استفاده کنید. بعد از حمام کردن آب نمکی را در حالی که پوست شما کمی مرطوب است، ماساژ بدهید. برای نتایج بهتر لایه برداری از نمک دریایی استفاده کنید.

 

استفاده از نمک در خانه,کاربرد استفاده از نمک در زیبایی

با نمک پوست خود را لایه برداری کنید

 

5- اضافه کردن نمک به خمیر دندان

برای پاک کردن لکه ها، سفید کردن دندان ها و حتی ضد عفونی کردن آن ها، به دلیل ویژگی های ضد باکتریایی نمک، عالی است. شما می توانید مسواک مرطوب خود را به نمک آغشته کنید و به آرامی دندان هایتان را بشویید. می توانید روی مسواک مرطوب خود مقداری خمیر دندان بزنید و سپس کمی نمک روی آن بپاشید و دندان هایتان را بشویید.

 

کاربردهای مهم نمک, نحوه استفاده از نمک

نمک ضدعفونی کننده عالی برای دهان و دندان است

 

6- پیشگیری از شوره سر

قبل از اینکه شامپو را بر روی موهای خود بکشید، نمک را بر روی پوست خود بمالید، آن را به دقت و به طور کامل حداقل 5 دقیقه ماساژ دهید، سپس تقویت کننده های شامپو را به آن اضافه کنید.

 

این کار باعث می شود شوره سر شما از بین برود و موهای شما سالم و قوی شوند.

 

 

کارایی نمک,استفاده از نمک

با نمک شوره سرتان را از بین ببرید

 

7- گلو درد را تسکین می دهد

آب نمک می تواند برای درمان گلو درد کاربرد داشته باشد. برای از دست دادن مخاط و کاهش تورم گلو می شود.

نمک را را به یک لیوان آب اضافه کنید و آن را به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه قرقره کنید.

 

 

جالب ترین کاربردهای نمک, طرز استفاده از نمک

آب نمک می تواند برای درمان گلو درد کاربرد داشته باشد

 

8- طولانی کردن عمر مسواک

قبل از استفاده از مسواک جدید آن را درون آب نمک فرو کنید ، همچنین می توانید نمک را در سراسر قلم موی مسواک تان بکشید و سپس آن را در آب فرو ببرید. این کار باعث طولانی شدن عمر مسواکتان می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

خریدن هدیه برای دختر 12 ساله به دقت و سلیقه ی خاصی احتیاج دارد چون 12 سالگی سن حساسی محسوب میشه و افراد به پروا زیادی بیچارگی دارن همه ی این عوامل باعث میشه که برگزیدن هدیه برای این ردیف سنی به شغل مشکلی تبدیل بشه و این سوال برای شما پیش بیاد که بهترین هدیه برای دختر 12 ساله چی میتونه باشه؟

در آغاز باید به این سوژه توجه داشته باشید که هدیه ای که میخواهید برای یک دختر 12 ساله جاسازی کنید متناسب با مایحتاج و تیپ شخصیتی آن باشد لغایت برایش قابل کاربرد و جذاب باشد و متوجه شود که در خرید هدیه به سلیقه آن اهمیت داده اید. مثلا باید دقت کنید دختر نوجوان شما به تکنولوژی علاقمند است یا ورزشکار است یا اینکه عاشد مد و فشن است یا اینکه از گوش دادن به موسیقی لذت می برد، اهل آرایش کردن و به کارگیری زیورآلات است یا اینکه کتاب خوندن را همنشین دارد. در پیوستگی به رسیدگی بهترین رهنمود های مختلف هدایای دخترانه می پردازیم لغایت چه بسا به شما در حل این سردرگمی کمکی کرده باشیم.

لیست خرید کادو برای دختر 12 ساله :
برای همین لیست تصویری حاضر کرده ایم که می توانید قبل خود نگه دارید و هر موعد که احتیاج داشتید کادو یا هدیه بخرید یک نگاهی بهش بندازید. بریم سراغ راهنمای “کادوی زایش برای دختر ۱2 ساله چی بخریم؟”

1- لباس خواب یا جامه توخونه ای:
در انتخاب جامه دست شما بسیار مفتوح است چون که این امکان را دارین که بر اساس تنوع و کاربر بالای پوشاک ها یکتا را به دلخواه انتخاب کنید مثلا می توانید برایش تی شرت بخرید یا پوشاک رسمی یا ست پوشاک اسپرت و ورزشی یا انواع مانتو از رسمی گرفته تا مانتو های هنری، هدیه تولد برای دختر 12 ساله  همچنین می توانید در ساحل همه ی ست لباسی که تعبيه کرید دامن و یا شلوار پسندیده آن ها را بخرید. به شما رهنمود میشود که اگر تصمیم گرفنید که برای دختر نوجوانتان مانتو را به عنوان هدیه گزینش کردید با تهیه ی یک سال ست با رنگ مانتو هدیه ی خویش را کامل تر و جذاب تر کنید. ولی به این نکته پروا کنید که نه می توانید جامه بچگانه جاسازی کنید و نه زنانه و به همین انگیزه شدنی است انتخاب هایتان محدود تر شوند اما کوشش کنید در لباسی که می خواهید بخرید از رنگ های شاد و تم رنگ های صورتی و بنفش بهره‌گیری شده باشد چون دختر ها از کودکی الی بزرگسالی عاشق این رنگ ها هستند.

 

مشاهده تخفیف محصولات و خرید پوشاک های راحتی

۲- کفش ورزشی :
دخترها در سنین گوناگون به خصوص 12 سالگی علاقه ی زیادی به کفش های گوناگون مانند کفش های دخترانه، اسپرت، صندل و…. دارند که همین انگیزه باعث می شود خرید کفش یک برگزیدن عالی برای هدیه باشد تنها این نکته رو در نظر بگیرید که اگر از سایز دقیق پا آگاهی دارید به خرید کفش به عنوان هدیه اقدام کنید. در ضمن این جستار را در عقیده بگیرید که دختر نوجوانتون حائز چه تیپ شخصیتی است ورزشکار است یا تیپ دخترانه ای دارد.

کفش هدیه ای برای دختر12 ساله
3- عینک افتابی :
عینک آفتابی هم جزو وسایلی است که می تواند برای یک دختر 12 ساله جذاب باشد اما برای خرید آن باید با سلیقه و فرم صورت فرد اشنایی کامل داشته باشید الی عینک افتابی به واقعیت روی چهره آن بنشیند و جذابیت خاصی به صورت اش بدهد. در ضمن میزان محافظت از چشم در مساوی آفتاب فاکتور مهمی است که باید به آن توجه کنید. اما با کمی دقت و اینکه سلیقه نوجوانتان را بشناسید می توانید به سوال هدیه برای دختر نوجوان چی بخرم؟ پذیرش مناسبی دهید.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



نحوه لباس پوشیدن تاثیر زیادی در اعتماد به نفس ما دارد و بیشتر از اون طبق مد لباس پوشیدن. اینجا با مدهای بهار امسال بر اساس نظر کارشناسان مد آشنا بشید و با ظاهر جذابی که برای خودتون میسازید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

 

پلیسه

از برند تام فورد گرفته تا پیتر پیلوتو مدل پلیسه جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده است. مدهای زیادی امسال روی کار آمده اند اما هیچ کدام به اندازه مدل پلیسه محبوبیت پیدا نکرده است.

 

مدهای بهاری,آشنایی با مدهای بهاری

امسال مدل پلیسه محبوبیت خاصی پیدا کرده است

 

کیف کمری

درست است که به کار بردن این مد زیاد هم آسان نیست اما هنوز هم جذابیت خود را از دست نداده است. به تنهایی استفاده کردن از آن ها زیاد جالب به نظر نمی رسد. کیف های کمری را روی دوش نیندازید و همراه با ژاکت استفاده کنید و دکمه های ژاکت را باز بگذارید.

 

مدهای بهاره,آشنایی با مدهای بهاره

کیف های کمری را روی دوش نیندازید و همراه با ژاکت استفاده کنید

 

یاسی

 

رنگ های یاسی و اسطوخودوسی رنگ های جذابی هستند اما برای هر رنگ پوستی مناسب نیستند. به جای سرتاپا یاسی فقط کت یا کیف رنگ یاس استفاده کنید.

 

 

آشنایی با رنگ های مد بهاری, بهترین رنگ های فصل بهار

رنگ یاسی برای هر رنگ پوستی مناسب نیستند

 

سفید

شاید استفاده از رنگ یاسی کمی سخت باشد اما رنگ های روشن تری هم هستند که نیاز نیست زیاد وقت برای ست کردنشان بگذارید. مثل رنگ سفید. با پوشیدن کت سفید روی پیراهن گل گلی همراه با کیف سفید ظاهر خوبی برای خود بسازید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

خرید پیراهن های رنگی مردانه,خرید پیراهن مردانه

در هنگام خرید لباس به فصل توجه کنید

 

راهنمای خرید پیراهن مردانه تابستانه بر اساس طیف رنگ

پیراهن مردانه تابستانه یکی از انواع لباس هایی است که هر مردی باید در کمد لباس هایش داشته باشد. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا بیشتر درباره این پیراهن ها بدانید.

 

پس از سپری شدن زمستان و بهار و فرا رسیدن تابستان، بسیاری از آقایان خوش پوش به دنبال لباسی می گردند که مناسب فصل باشد. درخشش خیره کننده آفتاب در فصل تابستان به ما فرصت استفاده از رنگ های مختلف در لباس هایمان را می دهد. اما بسیار پیش می آید که از پیراهن های مردانه غافل می شویم و به جای آن از تیشرت و پولو‌شرت استفاده می کنیم.

 

خب، قابل درک هم هست. هرچه هوا گرم تر و چسبناک تر می شود، کمتر به فکر پوشیدن آن پیراهن آکسفورد صورتی با کت و شلوار سورمه ای پشمی می‌افتیم. بهترین راه مواجه با چنین مشکلی این است که در هنگام خرید به فصل هم توجه کنیم.

 

به محض آمدن تابستان، دیگر باید قید پارچه های ضخیمی مانند پشم، مخمل کبریتی و حوله‌ای را زد. در عوض، توصیه می کنیم لباس هایی از جنس کتان،‌ پنبه سبک و پشم مرینوس بپوشید که سبک تر و آزادترند. خود نویسنده معمولا پیراهن مردانه تابستانه اصلی خود به جای پارچه آکسفورد، جنسی سبک تر مانند ترکیب کتان و پنبه انتخاب می کند.

 

آیا می دانید که در هنگام خرید پیراهن مردانه تابستانه باید دنبال کدام پارچه ها و رنگ ها باشید؟

 

پیراهن مردانه تابستانه سبز

پیراهن سبز رنگ در صدر فهرست ما قرار گرفته است. فراموش نکنید که همیشه رنگی را انتخاب کنید که با حال و هوای فصل هماهنگ باشد. در نتیجه، توصیه می کنیم از رنگ های سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنید. در عوض، پوشیدن لباسی به رنگ سبز کم رنگ و محو، روز‌های خوش و بی دغدغه تابستان را در خاطر زنده می کند.

 

پیراهن مردانه تابستانه,انتخاب پیراهن مردانه تابستانه

توصیه می کنیم از رنگ های سبز پر‌رنگ و تند استفاده نکنید

 

 

این رنگ که معمولا دست کم گرفته می‌شود را می توان تقریبا با هر چیز موجود در کمد لباس ها ست کرد. به همین دلیل، می توان پیراهن مردانه سبز روشن را با کت و شلوار سورمه ای، شلوار جین و حتی شلوار کتان قرمز پوشید. در مورد آخر، پیشنهاد می کنیم دکمه های بالایی پیراهن را باز بگذارید.

 

پیراهن مردانه تابستانه زرد

پس از رنگ سبز، شاید بد نباشد زرد را هم امتحان کنید. این رنگ به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روزهای گرم تابستان تبدیل می شود. درست مانند مورد قبلی، می توان این رنگ را به شیوه های مختلفی در لباس پوشیدن استفاده کرد. مثلا ترکیب زرد با قرمز و سبز می توان جالب باشد. اما، بهترین نتیجه را شاید بتوان با رنگ های خنثی مانند طوسی یا سورمه ای به دست آورد.

 

 

شیوه انتخاب لباس مردانه, راهنمای هنگام انتخاب و خرید پیراهن مردانه

رنگ زرد به سرعت به رنگ مورد علاقه شما در روزهای گرم تابستان تبدیل می شود

 

اگر می خوهید در فصل تابستان کت و شلوار بپوشید در انتخاب رنگ زرد برای پیراهن مردانه تابستانه خود شک نکنید. با ست کردن این پیراهن با شلوار کتان سورمه ای می توانید در تمام طول روز شیک به نظر برسید. در روز‌های پایان تابستان و اوایل پاییز هم می توانید یک ژاکت سبک به تیپ بالا اضافه کنید. توجه نمایید که از رنگ زرد روشن و محو استفاده کنید زیرا زرد پر رنگ تعادل ظاهر شما را بر هم می زند.

 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

چاره ای نیست؛ به هرحال با هر اندامی باید در مهمانی ها شرکت کنید! اینکه درست زمانی که از اندام خود راضی نیستید به مهمانی دعوت می شوید یک نشانه است برای آنکه با بدن خود کنار بیایید و لباس مناسب انتخاب کنید!

 

شاید هم لاغری، چاقی و تناسب برایتان چندان مهم نباشد اما در هر صورت لباس مهمانی‌ تان باید مناسب اندام شما باشد. معمولاً انتخاب و خرید این لباس ها برای اندام درشت، از خرید هر لباس دیگری سخت تر است اما اگر سبک مناسب خود و یا متناسب با اندامتان را بیابید، می دانید که از این پس باید به دنبال چه باشید. (بیشتر بخوانید: مدل کت و دامن برای افراد چاق )

 

ما در این مقاله هفت نوع لباس باب سلیقه ی درشت اندام ‌ها را برایتان فهرست کرده ایم. اگر فکر می کنید که می توانید به تعداد آنها اضافه کنید، در بخش دیدگاه نظرات خود را با ما نیز در میان بگذارید.

 

کیمونو برای بالاتنه های درشت

این نوع لباس ها بدن را یک دست نشان می دهد و توجه را از قسمت های برجسته و چربی های اضافه دور می کند. اگر پاهای باریکی دارید و یا ران ها و ساق های پای تان نسبت به بالاتنه تان کوچک تر هستند، می توانید این کیمونوها را با یک پیراهن تنگ و کوتاه در زیر، همراه با جوراب یا ساپورت یا بدون آنها بپوشید.

 

مدل لباس های مهمانی خانم های درشت,لباس خانم ها با بالاتنه های درشت

لباس های کیمونو بدن را یک دست نشان می دهد

 

حریر آزاد برای پایین تنه های بزرگ

اگر از حجم ران و یا لگن خود راضی نیستید و یا فکر می کنید نسبت درستی با بالاتنه‌ی شما ندارند، می توانید از لباس‌ حریر با دامن آزاد و گشاد استفاده کنید. این لباس ها توجه را به بخش بالاتنه جلب می کند و چون جنس پارچه ی حریر لخت و سبک است، حجم واقعی پایین تنه ی شما را نشان نخواهد داد.

 

لباس های خانم های درشت,پوشش خانم های درشت

اگر پایین تنه های بزرگی دارید از لباس‌ حریر با دامن آزاد و گشاد استفاده کنید

 

پارچه های تیره برای ظاهر متناسب

هر اندامی که داشته باشید پارچه های تیره، شما را به دلخواهتان نزدیک تر می کند. اگر فکر می کنید مدل لباسی که انتخاب کرده اید، کمکی به تناسب اندام شما نخواهد کرد حداقل کاری که می توانید انجام دهید، پوشیدن آن با پارچه های تیره تر است.

 

راهنمای انتخاب لباس, بهترین طرح های لباس

از لباس هایی با پارچه های تیره استفاده کنید

 

آستین بلند برای پوشاندن بازوهای بزرگ

برای کوچک نشان دادن بازوهای بزرگ تقریبا هیچ راهی جز پوشیدن لباس آستین بلند نیست؛ هرچند پیشنهاد ما این است که اگر واقعاً با سایر اعضای بدن خود مشکلی ندارید، از این موضوع نیز چشم پوشی کنید!

 

 

  بیشتر بخوانید: لباس مجلسی 

 

اگر تصمیم به انتخاب یک لباس آستین بلند دارید، نگران نباشید چون سایر گزینه های زیبایی یک لباس مهمانی را از دست نخواهید داد. می توانید روی اندازه، گشاد و یا تنگ بودن آن تصمیم بگیرید اما روی گزینه ی آستین سفید و یا با رنگ روشن، بیشتر فکر کنید.

 

مدل لباس خانم های چاق,لباس های خانم های درشت

برای پوشاندن بازوهای بزرگ خود از لباس هایی با آستین سفید و روشن استفاده کنید

 

 

گشاد و یک سره برای پوشاندن اندام طبقه ای و پهلوها

لباس هایی که طرح آنها گشاد، آزاد و صد البته بدون چین اضافه است، گزینه ی خوبی برای کسانی به شمار می‌آید که دوست ندارند، طبقات چربی های اضافه و پهلوهایشان در لباس مهمانی مشخص باشد. باز هم تأکید می کنیم که هر چین اضافه ای در این لباس ها شما را چاق تر نشان می دهد؛ گشادی این لباس ها تنها باید از برش آنها نشأت گرفته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()