نوشته شده توسط : نازی

بسته بندی کادو یکی از محصولاتی است که به دلیل تنوع و کاربرد بسیار محبوب شده است. کاغذ بسته بندی کادو یک ورق کاغذ نازک است که برای تزئین و بسته بندی هدایای بسته بندی کادو استفاده می شود. در گذشته ، این کاغذها با کاه پوشانده می شدند ، به تدریج بسیاری از طرح ها و طرح ها روی آنها اعمال می شد و امروزه همچنان از کاغذهای سنتی و پیشرفته هدیه استفاده می شود. در این مقاله در مورد خرید کاغذ هدیه و همچنین تأثیراتی که این محصول بر روی هدیه شما دارد صحبت خواهیم کرد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کاغذ کادو را مشاهده کنید

انواع کاغذهای کادویی
کاغذ کادو در سه نوع موجود است:

کاغذ فوق العاده هدیه
کاغذ بسته بندی کادو
کاغذ کرافت کرافت
هنگام خرید کاغذ بسته بندی کادو ، مطمئن شوید که کاغذ فانتزی بسته بندی کادو از وزن شیشه و کرافت با وزن ایده آل 70 گرم ساخته شده باشد. اندازه استانداردی که هنگام بسته بندی کادوها باید در نظر بگیرید معمولاً 50 * 70 است. برای تزئین هدیه به دلخواه ، بهتر است که در جریان بازار باشید.

هنگام برنامه ریزی بسته بندی کادو ، اطمینان حاصل کنید که کاغذ با شکل یا اندازه هدیه شما تداخل نداشته باشد. مقالات مدل شده باید به درستی استفاده شوند.

چگونه کاغذ کادو را چاپ کنیم؟

چگونه کاغذ کادو را چاپ کنیم؟
خرید بسته بندی کادو یکی از جالب ترین کارهاست و تنوع در این محصول می تواند شما را در دنیایی زیبا و خارق العاده غرق کند. بسته بندی کادویی را انتخاب کنید که ماندگار باشد. یعنی خیلی لاغر یا خیلی سخت نیستند. بسته بندی کادو معمولاً بر روی 90 گرم کاغذ شیشه ای براق با نوشتن 80 تا 70 انجام می شود.

حتماً این نوع گرمایش را انتخاب کنید. زیرا این اندازه ها برای هدیه دادن مناسب است. البته استفاده از بسته بندی کادو فقط یک هدیه نیست. می توانید از کاغذ کادو برای تزئین دفتر و مبلمان خود و حتی تزئین دیوار با طرح های مختلف استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



راهنمای خرید گوشت قرمز, روش های خرید گوشت قرمز

معمولا گوشت هایی با کیفیت پایین تر را طعم دار می کنند


گوشت قرمز یکی از مواد اولیه غذاهای ما ایرانی هاست. خرید گوشت قرمز خوب، سالم و تازه نکته های ساده ای دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم.


گوشت های تازه و باز
گوشت های تازه و گرم که معمولا کشتار روز هستند، بیشتر مورد توجه و پسند مردم ما قرار دارند زیرا عطر و طعم این گوشت‌ها نسبت به گوشت‌های یخی بهتر است و به همین دلیل هم با استقبال تعداد بیشتری از مردم روبرو می شوند.


ضمن اینکه بافت گوشت تازه و گرم به خوبی حفظ می‌شود و خوردن آن حس خوبی را به مصرف‌کننده می‌دهد. گوشت‌های تازه و گرم در بیشتر میادین میوه و تره‌بار یا قصابی‌های سطح شهر عرضه می‌شوند. اگر مغازه‌ قصابی که قرار است گوشت را از آنجا تهیه کنید، تمام مجوزهای لازم بهداشتی و کاری را دارد و تحت‌نظر سازمان‌های دامپزشکی و بهداشتی کشور قرار داشته باشد، مشکلی از نظر خرید محصول از آنجا وجود نخواهد داشت.

گوشت های یخی
نکته مهمی که درباره گوشت های یخی وجود دارد، این است که متاسفانه در کشور ما شرایط مناسب برای نگهداری از این گوشت ها تا زمان مصرف و رسیدن به دست مصرف کننده رعایت نمی‌شود. یعنی پس از اینکه این گوشت ها در دمای منفی 45 درجه فریز می‌شوند، باید تا لحظه رسیدن به دست مصرف‌کننده در دمای 18- درجه سانتی‌گراد نگهداری شوند. گاهی این شرایط دمایی هنگام حمل و نقل یا حتی در سردخانه‌ها به دلیل خرابی ماشین‌های حمل و نقل یا قطع و وصل برق در سردخانه‌ها حفظ نمی‌شود.


یعنی ممکن است دمای گوشت‌های یخی که باید به طور ثابت 18- درجه بماند، در زمان‌هایی از نگهداری در سردخانه یا هنگام حمل و نقل به 8- یا 10- درجه برسد و این دما مدام در نوسان باشد. همین امر باعث می‌شود که کیفیت چشایی و عطر و طعم گوشت های یخ زده نسبت به گوشت های تازه کمتر باشد. از طرف دیگر نوسان دمای انجماد در گوشت های یخی امکان رشد میکروارگانیسم‌ها را در این گوشت ها افزایش می‌دهد و همین مساله امکان فساد گوشت را بالا می برد.

ضمن اینکه قطره های خونابه‌ای که به دلیل نوسان دما از گوشت خارج می‌شود، می‌تواند باعث از بین رفتن مقداری از مواد مغذی محلول در آب گوشت شود. اصلا به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان برای باز کردن یخ گوشت آن را داخل آب داغ یا سرد قرار ندهید تا بخشی از ویتامین‌ها و پروتیئن گوشت از طریق هدر رفتن خونابه‌اش از بین نرود. البته ناگفته نماند که نوسان دما در زمان نگهداری گوشت یخی تا پیش از رسیدن آن به دست مصرف‌کننده به معنای از بین رفتن کامل مواد مغذی موجود در گوشت های یخی نیست.

به هر حال این گوشت ها هم می توانند با قیمت پایین‌تری که دارند، نیاز خیلی از خانواده‌های کم‌درآمد به گوشت قرمز را برآورده کنند. یکی از تفاوت‌های گوشت‌های یخی با گوشت‌های تازه هم این است که به دلیل نگهداری آنها به صورت فریزشده، انگل‌های احتمالی موجود در این گوشت‌ها که به طور احتمالی از دید بازرس‌های دامپزشکی دور مانده‌اند در شرایط انجماد از بین بروند.

گوشت های تکه ای بسته بندی
گوشت های تکه‌ای بسته بندی تازه و با قابلیت نگهداری 72 ساعت در یخچال، بیشتر در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می‌شوند و مزایای آنها نسبت به گوشت‌های شقه‌ای موجود در قصابی‌ها این است که هر خانواده با توجه به نیاز خود (برای تهیه خورش، آبگوشت، سوپ یا ...) گوشتی که می‌خواهد را خریداری می‌کند. گوشت های بسته بندی که علامت استاندارد و مجوزهای لازم بهداشتی را دارند و در مکان های مجاز به فروش می رسند، مشکلی را برای مصرف کننده پیش نمی آورند.

متاسفانه گاهی برخی از خریدارها از متفاوت بودن کیفیت گوشت های بسته بندی شکایت دارند. مثلا می‌گویند که قسمت بالایی گوشتی که خریده‌اند، بسیار خوب و باکیفیت بوده اما قسمت‌های زیرین گوشت از کیفیت لازم برخوردار نبوده است. یکسان‌ نبودن کیفیت گوشت‌های بسته‌بندی می‌تواند نوعی تقلب در صنعت گوشت محسوب شود و راه رهایی از آن هم ساده است.


شما می‌توانید با خرید گوشت‌های بسته‌بندی از مارک‌های مختلف و البته مجاز و معتبر، به این نکته پی ببرید که کیفیت گوشت کدام کارخانه بهتر است و همیشه از آن برند خاص، محصولات پروتئینی خود را تهیه کنید. ضمن اینکه بهتر است بدانید این گوشت‌ها یک مرتبه در کشتارگاه، یک مرتبه در قسمت بسته‌بندی و یک مرتبه هم هنگام تحویل به فروشگاه‌های زنجیره‌ای به وسیله دکتر دامپزشک بررسی می‌شوند و به همین دلیل می‌توان آنها را جزو سالم ترین و با کیفیت ترین گوشت ها محسوب كرد.

گوشت های چرخ کرده
بسیاری از مردم از سلامت گوشت‌های چرخ‌کرده موجود در بازار مطمئن نیستند و همیشه برایشان این سوال مطرح است که چرا قیمت یک کیلو گوشت چرخ‌کرده از یک کیلو گوشت گوساله تازه هم کمتر است. با این حال ادعا می‌شود که از گوشت گوسفند و گوساله برای تهیه این گوشت‌ها کمک گرفته شده است.

 


در واقع بیشتر مردم تصور می‌کنند که گوشت های چرخ کرده صنعتی از سلامت و کیفیت لازم برخوردار نیستند در صورتی که اصلا اینطور نیست. به عبارت ساده‌تر ما سلامت گوشت‌های چرخ کرده باز موجود در قصابی‌ها را به هیچ عنوان تایید و مصرف آنها را توصیه نمی‌کنیم اما در مورد گوشت‌های چرخ‌کرده صنعتی، بسته بندی شده و دارای مجوزهای لازم بهداشتی موضوع متفاوت است.

 


در واقع کارخانه‌های تولید این محصولات، گوشت تازه را به طور مستقیم از کشتارگاه‌ها و به قیمت بسیار کمتری (نسبت به خرید و مصرف خانگی) خریداری می‌کنند و از طرف دیگر هم وقتی محصولی مانند گوشت‌کرده یا روغن در اشل صنعتی تولید می‌شود، هزینه‌های تولید آن به مراتب پایین‌تر می‌آید و نتیجه‌اش هم این می‌شود که ما یک کیلو گوشت چرخ کرده را با قیمتی پایین‌تر از یک کیلو گوشت گوسفند یا گوساله در فروشگاه‌ها می‌بینیم. ضمن اینکه کیفیت و سلامت این گوشت‌ها هم توسط دامپزشک موردتایید قرار می‌گیرد.

گوشت های طعم دار
متاسفانه باید در مورد گوشت های طعم داری که به صورت جوجه کباب یا انواع کباب (بختیاری، بلغاری، مكزیكی و...) در بازار موجود هستند بگویم که معمولا گوشت هایی با کیفیت پایین تر را طعم دار می کنند تا بتوانند کیفیت پایین گوشت را پشت پرده ادویه ها و افزودنی های مختلف پنهان کنند.


با این حساب بنده شخصا استفاده از گوشت های طعم دار را توصیه نمی‌کنم. بهتر است خانواده ها خودشان گوشت تازه و طعم دار نشده را خریداری و سپس آن را با مواد اولیه سالمی که در اختیار دارند، مزه دار کنند. حالا اگر مجبور به خرید گوشت های طعم دار شدید، بهتر است انواعی از آنها را که کارخانه ای و دارای مجوزهای لازم بهداشتی هستند، بخرید.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-buying-meat.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

روش های انتخاب سوتین, نکته هایی برای انتخاب سوتین

گودی یا کاپ سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد

 

بر طبق آمار، حدود ۸۰% بانوان از سوتین‌هایی با اندازه های نامناسب استفاده می‌کنند. از آنجایی که پوشیدن اندازه‌ی نامناسب سوتین در طولانی مدت باعث آسیب به بافت پستان شده و یکی از علل سرطان پستان می باشد، اگر شما از نحوه‌ی صحیح انتخاب سایز مناسب برای خود آگاهی کافی ندارید با ما همراه باشید تا به بهترین اندازه برای خود دست یابید.

 

به یاد داشته باشید که بهترین همراه شما در این زمینه آینه می باشد. در اینجا ما به ۱۴ نشانه‌ی سایز نادرست سوتین اشاره می کنیم.

 

قبل از شروع، دانستن این نکته ضروری است که همیشه در زمان خرید و انتخاب سوتین، از گره‌ی اول (که گشادتر می باشد) استفاده کنید و معیار‌ها را با آن بسنجید چرا که با گذشت زمان و در اثر شستشو و پوشیدن مداوم باعث کشش در بافت پارچه‌ی سوتین شده و از گره‌ی دوم (که تنگ تر است) در آینده استفاده نمایید.

 

نشانه های نادرست بودن اندازه ی بند پشتی سوتین

۱) بندهای پشتی سوتین به پشت شما فشار می آورند

اگر بندهای پشتی سوتین شما به درون بدنتان فرو می روند و باعث ظاهر شدن توده های چربی برجسته می شوند و یا علامت قرمز رنگ بر روی پوست شما بر جا می گذارند، این سوتین برای شما بسیار تنگ است و شما باید اندازه ی بند را بزرگتر کنید.

 

۲) می توانید بندهای پشتی سوتین را بیش از ۵ سانتیمتر از پشتتان دور کنید

در صورتی که بندهای پشتی سوتین را بکشید و این فاصله (فاصله بند تا پشت بدن) بیش از ۵ سانتیمتر شود سوتین شما خیلی شل است و باید بند را جمع تر کنید.

 

۳) بندهای سوتین به شانه هایتان فشار می آورند

شاید این مسئله سخت ترین بخش برای درک اندازه مناسب سوتین باشد. بندهای پشتی سوتین مسئول تحمل ۸۰% پشتیبانی از سینه های شما هستند و بندهای شانه ای تنها ۲۰% این مسئولیت را برعهده دارند. اگر بندهای شانه ای به درون شانه هایتان فرو می روند، فشار زیادی بر بندهای شانه ای قرار گرفته اند و این نشان دهنده‌ی شل بودن بند پشتی سوتین می باشد که باید تنگ تر شود و در واقع باید بین این دو بند تناسب ۸۰ به ۲۰ برقرار باشد.

 

۴) بند پشتی سوتین در موازات زمین نیست

در صورتی که بند پشتی سوتین موازی با زمین نیست و حالت انحنا به خود گرفته است باید درست شود و موازی زمین قرار بگیرد.

 

۵) دو انگشت فاصله

در صورتی که بیش از دو انگشت بین بند پشتی سوتین و بدن شما فاصله وجود داشته باشد نیاز به تنگ تر کردن بند دارید تا فقط دو انگشت فاصله وجود داشته باشد و اگر فاصله کمتر از دو انگشت است باید گشادتر شود.

 

۶) بند پشتی به صورت مسطح پشت شما قرار نمی گیرد

وقتی سوتین را می پوشید اگر بین بند پشتی و پشت شما فاصله باشد باید بند را تنگ تر کنید. گرچه بندهای پشتی سوتین مهمترین بخش عملکردی سینه بندها است ولی به این نکته هم باید توجه کنید که هرچه اندازه بند را کوچکتر یا بزرگتر کنید باید اقدامی برعکس آن را برای اندازه‌ی گودی سوتین انجام دهید تا تناسب کلی سینه بند مناسب باشد.

 

نکاتی برای انتخاب سوتین,راهنمای انتخاب سوتین

سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید

 

نشانه‌های نادرست بودن اندازه‌ی کاپ

۷) دوخت زیر گودی کاپ

گودی یا کاپ سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد و دوخت زیر گودی باید بر روی قفسه سینه قرار بگیرد و اگر این دوخت بر روی بافت سینه قرار بگیرد به معنی کوچک بودن سایز کاپ سوتین است.

 

۸) سیخونک زدن در ناحیه بازو

اگر دوخت زیر سوتین در ناحیه نزدیک بازو به شما فشار می آورد و باعث احساس ضربه به بازوهای شما می‌شود، اندازه‌ی گودی سوتین کوچک است و باید سایز بزرگتری انتخاب کنید.

 

۹) همسطح نبودن دوخت زیرین

اگر دوخت زیر گودی سوتین بر روی قفسه سینه شما به صورت همسطح قرار نمی گیرد، این بار نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.

 

 

۱۰) چروک شدن گودی

اگر از سوتین پارچه ای (غیر ابری) استفاده می کنید و قسمت بالایی سوتین بخشی بیشتر از سینه های شما را می پوشانند این سوتین برای شما بزرگ است و باید سایز گودی را کوچکتر انتخاب کنید.

 

۱۱) برجسته شدن بافت سینه

در صورتی که سینه هایتان به صورت برجسته از بالا و اطراف سوتین بیرون می زند نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید. باز هم تاکید می کنیم که اندازه‌ی گودی باید تمام بافت پستان را دربر بگیرد و تنگ یا گشاد نباشد.

 

۱۲) محل اتصال دو گودی سوتین

اگر بین پارچه‌ی بین دو گودی سوتین و بدنتان می توانید انگشتتان را قرار دهید، سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید! چرا که کوچک بودن اندازه ی گودی باعث کشیده شدن محل اتصال دو گودی شده و آن را از بدن شما دورتر می کند.

 

هنگام انتخاب سوتین مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از خانم ها هستند که سینه هایشان دقیقا به یک اندازه اند بنابر این همیشه اندازه‌ی گودی سوتین را با سینه‌ی بزرگتر تنظیم کنید. ثانیا یکی از راه‌های کمکی برای اینکه بدانید سایز مناسبی را انتخاب کرده اید پوشیدن یک تی شرت تنگ می باشد. اینکار شما را قادر می سازد انتخاب مناسب تری داشته باشید و ایرادها را بهتر ببینید.

 

نشانه هایی که بندهای شانه ای درست تنظیم نشده اند

۱۳) بندها از روی شانه سر می‌خورند

اگر بندها از روی شانه هایتان سر می خورند بسیار شل هستند. اگر قابلیت تنظیم دارند کشش آنها را بیشتر کنید.

 

۱۴) فاصله دو انگشت

نباید فاصله ای بیشتر از دو انگشت بین بندهای شانه ای و شانه هایتان وجود داشته باشد.

 

در نهایت یادآور میشویم که حتما سوتینی با سایز مناسب انتخاب کنید. بسیاری از دختران جوان برای بزرگتر نشان دادن سینه ها و یا کوچک نشان دادن آنها از سایزهای بزرگتر و یا کوچکتر استفاده می کنند که این کار در طولانی مدت می تواند باعث افتادگی سینه ها و بد فرم شدن آنها و حتی اشکال در غدد شیردهی شود و آسیب های جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. (مطلب پیشنهادی: مدل های سوتین شیردهی)

 

در صورتی که از سوتین های ابری استفاده می کنید تا جای ممکن در منزل آنها را کنار بگذارید، این نوع سوتین ها به دلیل قوامی که دارند از تبادل هوا در دو طرف سوتین جلوگیری می کنند و به بافت سینه آسیب می رسانند.

 

همچنین به یاد داشته باشید پوشیدن سوتین در هنگام خواب شب می تواند تا ۷۰% شانس ابتلا به سرطان پستان را در شما افزایش دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/guides-choosing2-bra.html



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

روش های انتخاب سوتین, نکته هایی برای انتخاب سوتین

گودی یا کاپ سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد

 

بر طبق آمار، حدود ۸۰% بانوان از سوتین‌هایی با اندازه های نامناسب استفاده می‌کنند. از آنجایی که پوشیدن اندازه‌ی نامناسب سوتین در طولانی مدت باعث آسیب به بافت پستان شده و یکی از علل سرطان پستان می باشد، اگر شما از نحوه‌ی صحیح انتخاب سایز مناسب برای خود آگاهی کافی ندارید با ما همراه باشید تا به بهترین اندازه برای خود دست یابید.

 

به یاد داشته باشید که بهترین همراه شما در این زمینه آینه می باشد. در اینجا ما به ۱۴ نشانه‌ی سایز نادرست سوتین اشاره می کنیم.

 

قبل از شروع، دانستن این نکته ضروری است که همیشه در زمان خرید و انتخاب سوتین، از گره‌ی اول (که گشادتر می باشد) استفاده کنید و معیار‌ها را با آن بسنجید چرا که با گذشت زمان و در اثر شستشو و پوشیدن مداوم باعث کشش در بافت پارچه‌ی سوتین شده و از گره‌ی دوم (که تنگ تر است) در آینده استفاده نمایید.

 

نشانه های نادرست بودن اندازه ی بند پشتی سوتین

۱) بندهای پشتی سوتین به پشت شما فشار می آورند

اگر بندهای پشتی سوتین شما به درون بدنتان فرو می روند و باعث ظاهر شدن توده های چربی برجسته می شوند و یا علامت قرمز رنگ بر روی پوست شما بر جا می گذارند، این سوتین برای شما بسیار تنگ است و شما باید اندازه ی بند را بزرگتر کنید.

 

۲) می توانید بندهای پشتی سوتین را بیش از ۵ سانتیمتر از پشتتان دور کنید

در صورتی که بندهای پشتی سوتین را بکشید و این فاصله (فاصله بند تا پشت بدن) بیش از ۵ سانتیمتر شود سوتین شما خیلی شل است و باید بند را جمع تر کنید.

 

۳) بندهای سوتین به شانه هایتان فشار می آورند

شاید این مسئله سخت ترین بخش برای درک اندازه مناسب سوتین باشد. بندهای پشتی سوتین مسئول تحمل ۸۰% پشتیبانی از سینه های شما هستند و بندهای شانه ای تنها ۲۰% این مسئولیت را برعهده دارند. اگر بندهای شانه ای به درون شانه هایتان فرو می روند، فشار زیادی بر بندهای شانه ای قرار گرفته اند و این نشان دهنده‌ی شل بودن بند پشتی سوتین می باشد که باید تنگ تر شود و در واقع باید بین این دو بند تناسب ۸۰ به ۲۰ برقرار باشد.

 

۴) بند پشتی سوتین در موازات زمین نیست

در صورتی که بند پشتی سوتین موازی با زمین نیست و حالت انحنا به خود گرفته است باید درست شود و موازی زمین قرار بگیرد.

 

۵) دو انگشت فاصله

در صورتی که بیش از دو انگشت بین بند پشتی سوتین و بدن شما فاصله وجود داشته باشد نیاز به تنگ تر کردن بند دارید تا فقط دو انگشت فاصله وجود داشته باشد و اگر فاصله کمتر از دو انگشت است باید گشادتر شود.

 

۶) بند پشتی به صورت مسطح پشت شما قرار نمی گیرد

وقتی سوتین را می پوشید اگر بین بند پشتی و پشت شما فاصله باشد باید بند را تنگ تر کنید. گرچه بندهای پشتی سوتین مهمترین بخش عملکردی سینه بندها است ولی به این نکته هم باید توجه کنید که هرچه اندازه بند را کوچکتر یا بزرگتر کنید باید اقدامی برعکس آن را برای اندازه‌ی گودی سوتین انجام دهید تا تناسب کلی سینه بند مناسب باشد.

 

نکاتی برای انتخاب سوتین,راهنمای انتخاب سوتین

سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید

 

نشانه‌های نادرست بودن اندازه‌ی کاپ

۷) دوخت زیر گودی کاپ

گودی یا کاپ سوتین باید تمام سینه را در بر بگیرد و دوخت زیر گودی باید بر روی قفسه سینه قرار بگیرد و اگر این دوخت بر روی بافت سینه قرار بگیرد به معنی کوچک بودن سایز کاپ سوتین است.

 

۸) سیخونک زدن در ناحیه بازو

اگر دوخت زیر سوتین در ناحیه نزدیک بازو به شما فشار می آورد و باعث احساس ضربه به بازوهای شما می‌شود، اندازه‌ی گودی سوتین کوچک است و باید سایز بزرگتری انتخاب کنید.

 

۹) همسطح نبودن دوخت زیرین

اگر دوخت زیر گودی سوتین بر روی قفسه سینه شما به صورت همسطح قرار نمی گیرد، این بار نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید.

 

 

۱۰) چروک شدن گودی

اگر از سوتین پارچه ای (غیر ابری) استفاده می کنید و قسمت بالایی سوتین بخشی بیشتر از سینه های شما را می پوشانند این سوتین برای شما بزرگ است و باید سایز گودی را کوچکتر انتخاب کنید.

 

۱۱) برجسته شدن بافت سینه

در صورتی که سینه هایتان به صورت برجسته از بالا و اطراف سوتین بیرون می زند نیز سایز کوچکی را انتخاب کرده اید. باز هم تاکید می کنیم که اندازه‌ی گودی باید تمام بافت پستان را دربر بگیرد و تنگ یا گشاد نباشد.

 

۱۲) محل اتصال دو گودی سوتین

اگر بین پارچه‌ی بین دو گودی سوتین و بدنتان می توانید انگشتتان را قرار دهید، سایز گودی را باید بزرگتر انتخاب کنید! چرا که کوچک بودن اندازه ی گودی باعث کشیده شدن محل اتصال دو گودی شده و آن را از بدن شما دورتر می کند.

 

هنگام انتخاب سوتین مناسب همیشه به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از خانم ها هستند که سینه هایشان دقیقا به یک اندازه اند بنابر این همیشه اندازه‌ی گودی سوتین را با سینه‌ی بزرگتر تنظیم کنید. ثانیا یکی از راه‌های کمکی برای اینکه بدانید سایز مناسبی را انتخاب کرده اید پوشیدن یک تی شرت تنگ می باشد. اینکار شما را قادر می سازد انتخاب مناسب تری داشته باشید و ایرادها را بهتر ببینید.

 

نشانه هایی که بندهای شانه ای درست تنظیم نشده اند

۱۳) بندها از روی شانه سر می‌خورند

اگر بندها از روی شانه هایتان سر می خورند بسیار شل هستند. اگر قابلیت تنظیم دارند کشش آنها را بیشتر کنید.

 

۱۴) فاصله دو انگشت

نباید فاصله ای بیشتر از دو انگشت بین بندهای شانه ای و شانه هایتان وجود داشته باشد.

 

در نهایت یادآور میشویم که حتما سوتینی با سایز مناسب انتخاب کنید. بسیاری از دختران جوان برای بزرگتر نشان دادن سینه ها و یا کوچک نشان دادن آنها از سایزهای بزرگتر و یا کوچکتر استفاده می کنند که این کار در طولانی مدت می تواند باعث افتادگی سینه ها و بد فرم شدن آنها و حتی اشکال در غدد شیردهی شود و آسیب های جبران ناپذیری را برای شما ایجاد کند. (مطلب پیشنهادی: مدل های سوتین شیردهی)

 

در صورتی که از سوتین های ابری استفاده می کنید تا جای ممکن در منزل آنها را کنار بگذارید، این نوع سوتین ها به دلیل قوامی که دارند از تبادل هوا در دو طرف سوتین جلوگیری می کنند و به بافت سینه آسیب می رسانند.

 

همچنین به یاد داشته باشید پوشیدن سوتین در هنگام خواب شب می تواند تا ۷۰% شانس ابتلا به سرطان پستان را در شما افزایش دهد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/guides-choosing2-bra.html



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 تدارکات تولد,تولد در خانه

چگونه خانه را برای تولد تزیین کنیم

 

برای اینکه جشن تولد را در خانه برگزار کنید به نکات زیر توجه کنید.

آشنایی با نکاتی برای برگزاری "جشن تولد در خانه" :

فرش ها را جمع کنید و میز و صندلی استفاده کنید تا پایان جشن تولد با کیک و خامه له شده روبرو نشوید. اگر بدون فرش سخت است می توانید از فرش های قدیمی تان استفاده کنید.

 

تدارکات تولد و خوراکی های تولد از جمله میوه و کاپ کیک یا شکلات، گیفت و... را روی میزی بلند گوشه سالن بچینید و اطراف آن را بادکنک آرایی کنید، در جشن تولد هر کس از خودش پذیرایی کند.

 

جشن تولد,جشن تولد در خانه

تدارکات تولد

 

میتوانید مکانی را که قرار است کیک تولد در آن قرار بگیرد، مشخص کنید و یکی از عکس های زیبای صاحب تولد را پشت سر وی شبیه پوستر" بصورت پلات یا فتوکپی رنگی" بزنید.

 

در صورتی که تولد یک بچه است و میخواهید کاغذ رنگی یا بادکنک استفاده کنید تمامی را در یک طیف رنگی به عنوان مثال انواع رنگ سبز یا رنگ قرمز استفاده کنید. اینگونه تزیینات شما بسیار به چشم می آید حتی میتوانید لباس بچه تان را با رنگ تزیینات ست کنید.

 

نکته هایی برای جشن تولد,چیدمان میز تولد

از یک طیف رنگی برای تزیین در جشن تولد استفاده کنید

 

چنانچه بودجه تان کم است غمگین نشوید. تولد احترام به کسی است که آن را دوست داریم. برای جشن تولد ساده در منزل، یک کیک کوچک خانگی یا آماده و یک ظرف میوه از یخچال قرار بدهید به همین سادگی در کنار هم جشن بگیرید.

 

 

برای ابتکار در جشن تولد می توانید از گل های طبیعی برای تزئین استفاده کنید. میتوانید کنار کیک، گل همرنگ و روی میز دسته بزرگی از گل مورد علاقه فردی که تولدش است را قرار بدهید. میتوانید برای تزئین میوه از برگهای بلند پیچک یا برگ های سوزنی کاج در اطراف ظرف و لا به لای میوه ها استفاده کنید و اطراف کیک برگ مو یا میوه درخت کاج شسته شده و رنگ شده بگذارید. (مطلب پیشنهادی: ایده برای سوپرایز تولد)

 

مدل گیفت تولد,زیباترین تزیینات تولد

ابتکار در جشن تولد

 

 

زمان عقب کشیدن صندلی ها برای زیاد شدن جا، آن ها را به دیوار نچسبانید. برای اینکه بر اثر حرکت مهمانان، رنگ و نقاشی دیوار آسیب می بینید. میزهای میوه و پذیرایی را سر راه نگذارید و رومیزی روی میزها نیاندازید تا بچه ها آن ها را نکشند.

 

تولد در خانه,ابتکار در جشن تولد
جشن تولد در خانه,تدارکات تولد

تزیین میز تولد

 

روش گرفتن جشن تولد,نکته هایی برای جشن تولد
چیدمان میز تولد,مدل گیفت تولد

بادکنک آرایی جشن تولد

 

مدل گیفت تولد,جشن تولد در خانه

تزیین بادکنک

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips-about-birthday-home.html



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه یک کافی شاپ خوب انتخاب کنیم؟

از آن جایی که اشخاص برای هدف های مختلفی به کافی شاپ می آیند، باید امکانات مختلف در کافی شاپ وجود داشته باشد، در غیر این صورت کیفیت آن مناسب نبوده و احساس آرامش نخواهید کرد.

 

برای ورود به کافی شاپ باید از قوانین آن آگاه باشید

کافی شاپ رفتن هم مانند هر رفتار دیگری، فرهنگ خودش را دارد. بنابراین حالا که فصل کافی شاپ بازی است، می خواهیم درباره آن بیشتر بدانیم؛ از فرهنگ نشستن و گپ زدن در کافه تا طراحی و منوی کافی شاپ ها.

 

رفتیم کافی شاپ چی بخوریم؟

شما وقتی به کافی شاپ می روید، معمولاً چه چیزی سفارش میدهید؟ در بسیاری از کافی شاپ ها می توانید هر چیزی که بخواهید سفارش دهید و Barista، کسی که نوشیدنی شما را آماده می کند، می تواند دقیقاً همان را برای شما درست کند، به شرطی که بدانید چطور سفارش بدهید.

 

یکی از خصوصیت های مهم کافی شاپ ها، منوی آنها است. هر چه تنوع آن بیشتر و خوراکی ها خوشمزه تر باشد، مشتری ها لذت بیشتری می برند. بنابراین حتما به منو کافی شاپ ها دقت کنید. علاوه بر این که باید غذاهای جدید را امتحان کنید به این مسئله هم دقت داشته باشید که چقدر شباهت میان منوی کافی شاپ و واقعیت خوراکی که به شما داده می شود وجود دارد. این موردها را می توانید دوستانه به مسئولان کافی شاپ بگویید.

 

آداب کافی شاپ,آداب رفتن به کافی شاپ

تزئین های فضای کافی شاپ که باید در راستای ایجاد آرامش بوده و شلوغ نباشند

 

در اینجا یک سری لغت یاد می گیرید که می‌تواند برایتان بسیار کاربرد داشته باشد:

ابتدا بهتر است در مورد سایزهای مختلف لیوان‌های نوشیدنی بدانید.

به جای اینکه بگویید Small، می‌توانید بگویید: Tall coffee

به جای اینکه بگویید Medium، می‌توانید بگویید: Grande coffee

به جای اینکه بگویید Large، می‌توانید بگویید: Venti

 

وقتی می‌خواهید در نوشیدنی تان دو شات اسپرسو بریزند، می‌توانید بگویید: Double

وقتی می‌خواهید در نوشیدنی تان سه شات اسپرسو بریزند، می‌توانید بگویید: Triple

 

وقتی که قهوهٔ عادی سفارش می‌دهید، معمولاً سه نوع دارد:                                         

Blond, Pike or Dark roast  یا  Mild, Medium or Dark

 

گارسون از شما می پرسد؟ Do you want room‎

یعنی می‌خواهید سر لیوان برای شیر یا خامه کمی خالی باشد؟

 

انواع مختلف شیر وجود دارد که می‌توانید در قهوه تان بریزید:

Non fat, Low fat, whole, organic and Soy

بعضی ها نمی خواهند که قهوه شان کافئین داشته باشد، پس می توانند قهوهٔ بدون کافئین (Decaffeinated) سفارش دهند. 

 

قرارهای مناسب کافی شاپ, کارهای ممنوعه در کافی شاپ

کافی شاپ ها مکانی مناسب برای قرارهای کاری هستند

 

این کارها را در کافی شاپ انجام ندهید

بعضی نکات هر چند کوچک به نظر می رسند اما نباید آن ها را در هر محیطی به ویژه کافی شاپ انجام دهید.

 

1) نحوه سفارش در کافی شاپ : هیچ وقت با صدای بلند خدمه و گارسن را صدا نزنید.

 

2) اگر نوشیدنی تان تمام شده به مدت طولانی آن را مقابل تان نگذارید. از گارسون بخواهید فنجان یا لیوان را برداشته و در صورت تمایل نوشیدنی جدیدی برای شما بیاورد. اشغال کردن فنجان ها یا ظرف ها رفتار درستی نیست.

 

3) سعی کنید در کمترین زمان ممکن، سفارش تان را انتخاب کنید و تا قبل از انتخاب کردن آن، گارسون را سر میز صدا نکنید.

 

4) سفارش تان را بنویسید. اگر قرار است دم صندوق سفارش بدهید، حتما سفارش ها را یادداشت کنید تا خودتان و دیگران را در صف سفارش معطل نکنید.

 

5) میز را به موقع ترک کنید. اگر نوشیدن و خوردن شما تمام شده است، میز را ترک کنید. اگر می خواهید در زمان طولانی بنشینید، این نکته را از همان اول به گارسون بگویید.

 

6) روی صورت حساب، کلمه «تشکر» را بنویسید. کار سختی نیست اما بسیار دوستانه و مودبانه است.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/getting2-coffee2-shop1.html



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()